Tema: Re: Kur rinktis sklypą Vln?
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-30 15:50:06
pats gyvenu Tarandeje. zmona dirba centre, is namu isjuda 7.10, darbe buna
7.40. jei kelione truktu 1,5h kaip tu rasai, tai gautusi, kad zmogus turi is
namu isvaziuot 6.30 ir darbe butu 8 val :)
o kas blogai su visuomeniniu transportu? jis nevaziuoja ar jo nera? man iki
stoteles 100m. vaziuoja autobusai kas valanda, mikriukai vazineja dar
dazniau.
tuo labiau su Ukmerges g. puse bent kazkokios perpsektyvos, kad 2015 ties
Tarande islys vakarinis aplinkelis, kuris stipriai nuims kamscius, o kas bus
su Pavilnio puse?