Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-26 09:31:52
Nuleisk daviklį žemiau, anksčiau atšals iki ribinės temperatūros,
anksčiau sureaguos katilas. Jei boileris vertikalus, jame gana
prabangiai temperatūra skiriasi viršus/apačia. Manajame maždaug
ties pirmo trečdalio nuo apačios riba. O ir montavimo instrukcijoje
kažkaip panašiai buvo parašyta.

"Sail"  parašė naujienų news:ihofj6$h5p$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane toks pat katilas. Siaip atpejai, daviklis aukstai.
Matai, boilerio temperaturos daviklis is katilo valdymo bugovas papuole,
rodo temperatura neteisingai. Pakeist i gera deja jau negaliu, nes
isvandalinau montuodamas, tiesiog taip reikejo.
Pirkt nauja uz 100 litu, kai zinau, kad termodaviklis 2 lt kainuoja, tiesiog
ranka nekyla, be to, tingisi vel ji keisti. Parinkt tiesiog termorezistoriu
pagal parametrus irgi nevariantas, nes kreives ju skirtingos, ir perkant tu
kreiviu xren suzinosi, ten tik varza raso ir tiek ziniu.

Variantas butu katilui pasakyt, nuo kurios apatines temperaturos pradet
boileri sildyt, bet debilnas Junkersas neleidzia tokiu dalyku reguliuot.

Teko lygiagreciai termodavikliui stacionaria varza parinkti, is bedos dabar
sistema veikia, tik kartais vanduo buna per saltas.