Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: Sail
Data: 2011-01-25 15:10:27
Aisku. Kazkaip to kabinimo remo atskirai tarsi ir nepirkau, ar tai ant
dvieju varztu kabo, jau nepamenu. Tik kabindamas i armatura graztu
pataikiau, vargo buvo daug.

Tas dvisienis vamzdis tai kosmosa kainavo, prijungiau kanalizaciniais, ir
paprasta montuoti, ir kapeikas kainavo. Ir jau trecias sezonas be problemu.

Shiaip durnas tas junkersas, jame neina pasireguliuot kai kuriu dalyku,
kuriuos noretusi pareguliuot.