Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: Sail
Data: 2011-01-25 16:47:57
Nu tai tam buna atskiramas serviso rezimas nuo vartotojo.

Mano atveju niekas Lietuvoj nezino, kaip reguliuot tas reiksmes.
Itariu tiesiog dubovai padaryta ir tiek.

Pvz niekaip neirodysi jam, nuo kurios temperaturos laikyt vandeni boilery
saltu ir jau jungt sildyma. Junkersas geriau uz mane zino, kaip man reikia.
Nors gal man reiketu visada ne maziau +40. Fig vam.