Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-25 18:47:58
Fig nam (kaktusus priimam). Naminukas Junkersas
be jokių super duper puper reguliavimų pats niekad
neleidžia nukristi žemiau +40 boileryje. Apie
egzotinius  variantus "per vieną prisėdimą išleidžiu
300 L boilerį" nekalbu, slėgis sistemoj aukštas, varškelio
komplektui su boileriu galios pritrūksta paruošti tokius
kiekius kiek išleist įmanoma. Bet atsistato labai greit.

Naminuko vardas Cerapuras.

P.s. Gal boilerio daviklis per aukštai? Boileris horizontalus/vertikalus?

"Sail"  parašė naujienų news:ihmnqt$333$1@trimpas.omnitel.net...
Nu tai tam buna atskiramas serviso rezimas nuo vartotojo.

Mano atveju niekas Lietuvoj nezino, kaip reguliuot tas reiksmes.
Itariu tiesiog dubovai padaryta ir tiek.

Pvz niekaip neirodysi jam, nuo kurios temperaturos laikyt vandeni boilery
saltu ir jau jungt sildyma. Junkersas geriau uz mane zino, kaip man reikia.
Nors gal man reiketu visada ne maziau +40. Fig vam.