Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Liuc
Data: 2011-01-26 22:30:16
?logiskai mastant istraukimas turetu visad buti virsuje. ten siltesnis oras,
ten kvapai, garai ir t.t. paduodamas oras visad vesesnis, reiskia kartu su
siluma, kylancia nuo grindu, kils i virsu, judes link san mazgu ir ten bus
istraukiamas. lyg ir logiska, kad tarpas turetu buti ne po durimis, o virs
ju. hm... berods taip ir aiskino, bet tipo tai turi bui numatyta jau
ruosiant angas durims. kazkaip daro apvadu atitraukima ir zemesne stakta. nu
ir toliau sanmazge, kur oras dazniausiai pora laipsniu siltesnis, viskas
kyla i virsu, ir keliauja i silumokaiti, kur pasildo is lauko paduodama ora.
taip panaudojama ir siltesniu patalpu energija.

pagrindiniai sistemos, kuria turiu su Renovent pliusai:
- tylu, nesigirdi apsoliuciai nieko. buvau labiausiai gasdinamas, kad oro
judejimas ir garsai is ortakiu privers su laiku apskritai nebenaudoti
rekupo.
- nesigirdi ir tarp patalpu, nes i kiekviena patalpa ateina po atskira
vambzdi. padarius skardinius ortakius, yra didele tikimybe, kad girdetis
garsai is kaimyniniu kambariu.
- labai paprastas montavimas, nereikia jokiu sujungimu, kampu, perejimu,
alkuniu ir pan. 2 a. tik istraukimo difuzoriai lubose. padavimas per grindis
prie langu - nuputinejami langai, jei yra rasojimo problemu
- man gavosi ~20% pigiau nei skaiciuota skardiniu ortakiu su 500 m3 rekupu
sistema
- programuojamas bypass'as siltesniems orams, kai nakties metu rekupas is
lauko paduoda vesesni ora aplenkdamas silumokaiti