Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-23 17:37:52
Pas mane viskas isvedziota virs pakabinamu lubu, difuzoriu skaicius
priklauso nuo kvadraturos. Tualetas vonia yra atskirai pajungti, tiskliau
ten rekupo isvis nera, ventiliacija padaryta istraukiama, atejai atlikai
reikala, paspaudei jungtuka ir jis viska stumia laukan pvz 15 min. Tas pats
garaze atvaziavai vartai atsidare, isijunge istraukiamoji ventiliacija
padirbo 5 min ir isijungia. Neklausk kiek kainavo, nes tikrai daug padaryta
kaip priklauso. IMHO jei nori gerai pasidaryti - imi projektuotojus ir darai
pagal visas normas.