Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: ronkele
Data: 2011-01-23 14:02:57
kiek teko matyti vedzioja paprastai eina vamzdis ant jo trisakiai i
kambarius ir tiek. su difuzoriais paregusiusi istraukimo, padavimo debeta.
paduodamas ir istraukiamas vamzdziai gali buti vienas salia kito, bet
difuzoriai skirtinguose kambario galuose. kas del staigiu posukiu tai
manyciau nieko blogo apart didesnio triuksmo.