Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Ekokodas
Data: 2011-01-25 12:42:16
Ventiliacijai reikia ir padavimo ir istraukimo. Siltas oras, blogi kvapai
kyla i virsu ir ilgai sukasi, kol iseina pro duru apacia, o paskui dar ir
patenka po vonios, at tuliko duru apacia.
Istraukima reikia daryti kambario gilumoje, padavima prie lango, kad gerai
vyktu ir naturali ventiliacija, atidarius langa su ijungtu rekupu, ir kad
kuo ilgesnis butu oro kelias nuo padavimo iki istraukimo. Oro paemima ziemai
reikia organizuoti is namo palepes, ar is erdves virs sildomo ploto, tik ne
tiesiai is lauko, kad maziau saldyti nama
Maisyti i sistema sanmazgu ir tualetu ora- nerekomenduojama ir del kvapu ir
del kondensato vamzdziuose.
Sanmazguose ir tualetuose turetu buti istraukiamoji naturali su valdomom
grotom ziemai + priverstinis ventiliatoriukas pagal poreiki. Jei sh.
neissivades be rekupo- bus blogai
Virtuves gartraukis turetu eiti i lauka, o virtuves patalpos ventiliacija i
rekuperatoriaus sistema - taip kaip kambariu.
Tiek is mano patirties.