Tema: Re: Renkantis indaplove
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-06 10:24:54
On Thu, 06 Jan 2011 10:07:42 +0200, Arne <arne@gmail.com> wrote:

> Cia individualu.
> Perkant tabletes akciju metu skirtumas minimalus imho nevertas tos
> pislios su milteliais ir visa kita.
> Neturiu nei noro nei laiko gilintis kada dapilti druskos ar skyscio ar
> dar dozuoti miltelius.
> Atsidarau indapleve dedu tablete suspaudau knopkes su atidejimu is ryto
> vaikai iskrausto indus.
> Indaplove SMEG.

Būtent, kad individualu. Man nesunku "iš akies" įberti miltelių, pripilti
druskos užsidegus lemputei (~kas 3 mėnesius), blizgiklio užsidegus kitai
(~kas porą savaičių). Man svarbiau tai, kad vanduo per kietas tabletėms, o
tokiu atveju Electroliuxas primygtinai rekomenduoja naudoti "tradicinę"
chemiją. Nežinau, ar tas pernelyg kietas vanduo kada nors sukeltų bėdų
indaplovei, bet ir visai nenoriu sužinoti :)