Tema: Re: Renkantis indaplove
Autorius: Darenas
Data: 2011-01-04 16:17:23
Man viena pagrindiniu funkciju yra Autooff, nes pries tai turejau be sios
funkcijos tai visa nakti likdavo neisjungta.
Dar privalumas signalo isjungimas (irgi nakciai) ir kuo maziau db.
Dar prideciau plovimo laiko svarbuma.

Viskas kitas smulkmenos, reklamos. (ale "100 purkstuku" ir t.t.)

Pazystu zmogu kuris turi DEA (china) ir nieko neblogiau isplauna uz naujo
modelio AEG,

Svarbu indu sudejimas, tinkami plovikliai - su laiku atsirenki pagal vandens
kietuma ir teisinga programa.

Cia mano asmenine nuomone.
Darenas