Tema: Re: Renkantis indaplove
Autorius: Salas
Data: 2011-01-04 10:26:54
As kaskaip pagrinde naudoju tik 2 funkcijas AEG, - auto ir greitoji
programa - 30 min.
Siaip gal atkreipk demesi kiek laiko indus plauna, nes pvz pas mane ant auto
isplauna ~1:30, per seseri buvau, tai BOSH plauna 2:30. Mano nuomone gerokai
per ilgai, ir nepatogu. Nors skirtumo tarp plovimo kokybes nepastebejau.
Ir manau butinai kai rinksies ieskok kad butu ta greito plovimo programa,
nes kartais pritruksta indu, ir norisi greitai juos issiplauti, tai ta 30
min programa labai pravercia.
Tiesa, dar vienas kriterijus pagal kuri rinkausi indaplove buvo jos keliamas
triuksmas. Jei virtuve sujungta su kambariu, tai gali buti aktualus dalykas.