Tema: Re: Renkantis indaplove
Autorius: S
Data: 2011-01-05 17:29:28
As tomis tabletemis absoliuciai nepasitikiu - jei mano indaplove tarkim 7
metu senumo, o tabletes sukurtos tarkim pries 3 metus, tai kaip tos tabletes
taip tiksliai istirps pagal atitinkamas plovimo stadijas - gal ji greiciau
istirps kai dar skalavimas neprasidejes, o gal puse jos liks, o indaplove
jau bus baigusi darba.
Man aiskiau ir paprasciau su atskirais miteliais, druska, skysciais ir pan.
Juos ir dozuoti gali pagal poreiki - jei beveik svarus indai, pilu tik
simboliskai, jei priskrete - pilu daugiau, bet nepadauginu, nes ta chemija
sveikatos tikrai neprideda, o jos tikrai lieka...