Tema: Re: boilerio sildymas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-10-19 15:30:00
1) vandentiekio vanduo buna 10-11 laipsniu.
2) tiksliu skaiciu nepamenu, bet kai pries pora metu sumazinau Drazice boilerio kaitinima
nuo 60 iki 48 - sanaudos sumazejo beveik trecdaliu. Taip naudoju ir dabar.
3) Maudymuisi silumos pilnai pakanka. Mano atveju boileris tik 100 litru, todel vanduo
tikrai neuzsistovi.
4) Tiesa dabar kombinuota boileri sildau tik nuo dujinio katilo, bet vis viena iki 48
laipsniu. Dujinis katilas termofikata nuo 12-14 laipsniu uzkelia iki 74 ir issijungia.
P.S. butent 48 laipsniai buvo pasirinkti bandymo keliu nuo 40 pamazu keliant temperatura.
Mat yra karsto vandens priverstine recirkuliacija su prie griztamo vamzdzio pritvirtinta
termopora NC40, kuri atjungia siurbli prie +40.