Tema: Re: boilerio ðildymas
Autorius: malgis
Data: 2010-10-19 12:12:28
Padės gerokai, jei paliksi tik (ištisai) nakčiai/savaitgaliui (ir
naudosi dviejų tarifų "planą"). Mano atveju, dar kai buvo senesni
elektros tarifai, elektros sumažėjo gal už 80 litų per mėnesį.

Tačiau tokiu atveju reiktų verstis tik su 200 l karšto vandens per darbo
dieną. Mano šeimynai, pvz., mažoka.

Kažkiek galima pataistyti situaciją statant papildomą termostatinį
pamaišymo vožtuvą ir kaitinant boilerį daugiau, tarkim iki 75-80
laipsnių (kol neiškrenta kalkės), o tada maišant su šaltu iki "darbinės"
temp., bet radikaliai situacijos tai irgi nekeičia.

Sėkmės!

Algis