Tema: Re: boilerio šildymas
Autorius: malgis
Data: 2010-10-19 11:33:56
Tamsta žiūriu daug prielaidų pridarei (aplinka, nešildoma patalpa ir
pan.). Mano prielaidos dvi - naktį elektra pigesnė ir boilerio
savaiminiai nuostoliai yra nežymūs (nebent esi juos konkrečiai
apskaičiavęs, jei taip - prašom skaičius). Visa kita yra, na, nelabai rimta.

Manau, kad siūlyti "nešildyti naktį, kai visi miega" yra neitin solidu,
turint galvoje, kad elektra, "kai visi miega", yra gerokai pigesnė.

Pataisykite mane, jei klystu.

Sėkmės!

Algis

P. S. Tenas apkalkėja kai boilerį virini. Jei temperatūrinis režimas
normalus (neviršijama, tarkim 70C), jis veikia ilgai ir nuobodžiai.