Tema: Re: boilerio šildymas
Autorius: Nikonis
Data: 2010-10-19 14:02:42
su tais 40 laipsniu gal reiketu biski atsargiau, del legioneliozes.
legionelos bakterijoms geriausias vanduo yra 40-50 laipsniu temp. zinoma jos
pratekanciam vandenyje nespeja uzsiveisti, bet jei sugalvosi isvykti keliom
dienom tai, kad gryzus nenusipraustum legionelos bakterijomis :)
kad legionela nesiveistu vandeni reiketu pasildyti iki 60 laipsniu.
o kalkes pradeda kristi berods prie 65 laipsniu...