Tema: Re: cirkuliacinio siurblio pajungimas + stropuva
Autorius: kardanas
Data: 2010-10-07 15:24:53
Pecius Stropuva, siurblys pas mane 35-45W du greiciai ir ant jo parasyta H
4m. Aptarnauja 1a ir 2a auksta 12 radiatoriu du gyvatukus ir  150m 18x2mm
vamzdeliais vedziota grindini sildyma (grindiniam mazokai lieka srauto,
statysiu veliau jam papildoma atskira siurbli), dirbdamas 1u greiciu.
Realiai taip ir gaunasi, lygiai 4 metrai nuo siurblio iki 2'o auksto
kolektoriaus. Pagal grundfos jo prapumpavimas antru greiciu 60L per minute.