Tema: Re: cirkuliacinio siurblio pajungimas + stropuva
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-07 12:36:27
Na atai apie ka as ir rasau, kad mano supratimu teiginys "jie siurblys auksciau reikia mazesnio galingumo) yra nesmone. Nes vandens debetas kuri turi pravaryti tas pats, slegis tas pats, vamzdynu pasipriesinimas tas pats, kur cia islosimas neisivazduoju.
Ir nereikia pasakoti apie masinas varomas galiniais ir priekiniais, nes imho, masina skiriasi nuo uzdaros sildymo sistemos :)

T:)