Tema: Re: cirkuliacinio siurblio pajungimas + stropuva
Autorius: AMB
Data: 2010-10-06 15:44:42
santechnikai visiski asilai, nes cia nevien stropuvai, o visiems katilams
jungiasi i didiji rata. pagal taisykles visiems priklauso jungti ant
paduodamo, o ne ant griztamo. liaudies meistrai visada sugalvoja savo
viariantu ir teoriju (beje ir stropuva), tipo ant griztamo zemesne
temperatura, tai geriau laikys. bet jungiant ant griztamo prasideda ten
kazkokei procesai su vandeniu (ale burbuliavimas kazkoks), labai protingas
tarptautinsi zodis, tai nebeatsimenu , bet kazkur esu uzsirases.