Tema: Re: cirkuliacinio siurblio pajungimas + stropuva
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-10-07 13:55:33
Kiek teko susidurti, kavitaciniai reiskiniai atsiranda ne del siurblio sumontavimo ant
griztamos linijos, bet del neteisingu vamzdziu storiu. O siurblys (ypac cirkulaicinis) tai
ir is pasiurbimo, ir is ismetimo sistemoje turi labai panasu slegima, tad jam kaip ir
jokio skirtumo. Vienintele priezastis montuoti ji i griztama vamzdi ir yra zemesne
temperatura, ko pasekoje maziau "nuoviru" formuosis. Kita vertus jei kalbame apie sito
vandens recirkuliacija su specialiais siurbliukais broziniu pagrindu - tai "nuoviros" cia
turetu nelipti.

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:i8hroj$jml$1@trimpas.omnitel.net...
> na tai gal tas instukcijas i studija :) Nes kiek ziurejau siulomu pajungimo shemu tai
siurbliai prie katilo budavo ant gryztamo.