Tema: Re: stropuva oro iputimo kolektorius ir alternatyvos.
Autorius: E.B.
Data: 2010-10-05 13:47:42
O man tas medinis vamzdelis blogai veikia. Ir galvoju, kaip anksčiau
žmonės minėjo persidaryti vietoj termometro.
O blogis pasireiškia taip. Kai katilas visą vasarą nekurentas, oro
sklendę turiu prisukti, nes kitaip užvirtų katilas, nors pavasarį
toj pačioje vietoje viskas buvo čiki. Kai katilas įkaista, ko gero
korpusas irgi, tada turiu orą šiek tiek prasukti, nes užsidaro prie
50 laipsnių. Tada taip ir palieku kitam kartui. Kitą kartą vėl
katilui įsikurus turiu vėl pradaryti.... Ir taip istorija kartojasi,
kol atsuku iki pavasarinio lygio.

Su medine svirtele pas mane nėra pastovumo..... ir garantijos