Tema: Re: stropuva oro iputimo kolektorius ir alternatyvos.
Autorius: mrxas222
Data: 2010-10-05 12:59:57
labai idomiai padaryta, net keista kad veikia, nes toje vietoje juk vanduo
neateina, o kol ikaista metalas iki to daviklio tai tikslumas lanai ne koks
turetu buti. Suprasciau jei tas termostatas kuris kiloja butu isuktas i
iseinancio vandens vamzdi tada tai butu daug tikslesne ir  greitesne
reakcija