Tema: Re: stropuva oro iputimo kolektorius ir alternatyvos.
Autorius: liaulius
Data: 2010-10-05 11:06:59
Mano pagalio valdymas veikia pakankamai patikimai jau 5 metus.
Jei nori tiklesnio - nuo vandens temperaturos katile. Vietoj termometro
statai oro traukos reguliatoriu toki su svirtele prie kieto kuro katilu
buna. Cia iliustracija
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/2156245-=%28761159822