Tema: Re: stropuva oro iputimo kolektorius ir alternatyvos.
Autorius: mummis
Data: 2010-10-05 11:30:04
  nera ka ten ish visu pusiu fotkint :)
ventiliatorius paprasciausias ish lemonos 220V
panashus i shita http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=45795

apsuku valdymas nemanau kad reikalingas. temperatura krenta ->
ventiliatorius isijungia -> temperatura kyla -> ventiliatorius
ishsijungia ir toliau ora ima kaip ir turetu

2010.10.05 10:47, mrxas222 ra: