Tema: Re: del elektros itampos suoliu
Autorius: Daynewss
Data: 2010-09-23 11:14:02
buvo uzsiundyta namo administracija, tai visa diena nebuv elektros tvarke,
tvarke ir nesutvarke norejao jau namo vaziuoti, bet pageres kaimynas vos
snukiu neisdauze, tai atsiveze generetoriu ir dirbo iki vakaro kol sutvarke.
Po savaites dingo apsvietimas laiptinej, o po poros dienu vel itampa
sokineti pradejo.
ISVADA: skestanciojo gelbejimas yra pacio skestanciojo reikalas.
Namuose yra akvariumas, o jo iranga nepigiai kainuoja (isorinis filtras,
sildytuvas, lempos), bei kita buitine technika, tai nesinori, kad esant
suoliams I VIRSU nusprogtu.
Ar taip, ar taip pastebejus, kad sokineja itampa visada namuose isjungiu
automatukus (berezhonava i bog berezhot), o kai pamatau, kad elektros
skaitliukas vel veikia tada ijungiu. Taigi tas ranka ijungimas manes
visiskai negasdina. O be to siuolaikiniai saldytuvai bent kameroj, tai
tikrai kelias valandas salti tikrai islaiko. Svarbu, kad gaisro nebutu.