Tema: Re: del elektros itampos suoliu
Autorius: Quicker
Data: 2010-09-23 10:15:07
On 2010.09.22 21:27, Evaldas wrote:

> Ne

TAIP, jei jie tam skirti!

> Ne, arba aš apie tokius dar negirdėjau.

TAIP, tokiu yra, bet kur gauti nezinau :)

> Taip
> http://www.youtube.com/watch?v=Z-4SabzgB5w
> bet šita apsauga atjungia nafig elektrą jei su įtampa kas nors negerai, įjungti reikia ranka.

Taip, bet jei prastas izeminimas, tai gali ir gaista gauti. Pas mane su
laikinu ivadu ir ibestu i zeme strypu vos nesigavo toks pravalas.
Uzkaito tiek, kad pradejo svilti visa deze, o tie padlos net
nebeatsijungia itampai vel nukritus. Dabar isemes visus, nors jau
izeminimas normalus, bet vistiek baisu juos palikti.