Tema: Re: del elektros itampos suoliu
Autorius: Daynewss
Data: 2010-09-23 10:59:09
Laikrodis ir nusimusa del itampos sumazejimo, bet karta ryte atsikeles
veziau telika i garantini, o ir kitas tv buvo nusproges anksciau. Abiejais
atvejais nusprogo maitblokis. Tai ir norisi nuo tokiu nesamoniu apsisaugoti.
Tas is Youtube, tai visai nebloga ispudi paliko. Kiek tokis kastuoja (gal
pats Evaldai uzsiimi, kiek pardej, pastatymas ir t.t., cia VLN). Tiesa pas
mane bute irengti panasus i tuos is senuku - ABB. Tai jie turbut neapsaugo?