Tema: Re: del elektros itampos suoliu
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-23 11:07:20
apsaugos zinoma gerai, bet lygiagrecia ju statymui uzsiimk ir ivado sutvarkymu. Nes tie svyravimai vistiek viena karta neisesi i nauda. O ir isidejus apsauga ir jai suveikus turesi rankomis ijungineti, jei nesi namuose saldytuvas neveikia, kazkada gali ziurek ir visai dingti elektra ar koks gaisriukas.
Uzsiundyk nama administruojancia imone, kad sutavrkytu ivadus.

T:)

"Daynewss" <daynewss@gmail.com> wrote in message news:i7f1cd$9go$1@trimpas.omnitel.net...
> Laikrodis ir nusimusa del itampos sumazejimo, bet karta ryte atsikeles
> veziau telika i garantini, o ir kitas tv buvo nusproges anksciau. Abiejais
> atvejais nusprogo maitblokis. Tai ir norisi nuo tokiu nesamoniu apsisaugoti.
> Tas is Youtube, tai visai nebloga ispudi paliko. Kiek tokis kastuoja (gal
> pats Evaldai uzsiimi, kiek pardej, pastatymas ir t.t., cia VLN). Tiesa pas
> mane bute irengti panasus i tuos is senuku - ABB. Tai jie turbut neapsaugo?

>>> 3. Gal yra kokie nors saugikliai , kurie statomi uz automatiniu saugikliu