Tema: Re: Drėgmės surinkėjo paieška
Autorius: Flycat
Data: 2010-09-21 12:06:33
> suprask (aš pritariu Artūrui), kad nuspręsdamas nespręsti problemos iš
> esmės lieki jai pasmerktas, o ilgalaikėje perspektyvoje dar turbūt ir

Kurioje vietoje Artūras man siūlė spręsti problemą iš esmės? Kiek buvo
paklausimų dėl drėgmės, vos ne visi jo patarimai susieina į ventiliaciją
ir šildymą. Beje ir prašiau ne paaiškinti ką man daryti, o tik patarimo
iš turinčio patirties su tokiais įrenginiais. Jis kur nors tai atsakė?

Sutinku, kad reikia pašalinti drėgmės priežastį, bet kišti tūkstančius
ne visi ir ne visada gali, o gyventi reikia... Taip pat sėkmingai galima
pasiūlyti pasikeisti butą, ir geriausiai į nuosavą namą...

Flycat