Tema: Re: Drėgmės surinkėjo paieška
Autorius: Driven
Data: 2010-09-20 12:57:20
Cia buvo neperseniausiai apie tai diskutuota. Tipo tas is Erbi geras yra uz
savo kaina. Veiksmingas.
Man taip pat reikia tokio dalyko. Tik noretusi, kad butu ir su patalpos
sildymo funkcija. Lygtais is Erbi uz 299 Lt turi sia funkcija, ir dar tipo
saldymo funkcija. Kas kas nors naudojat toki? Visas tris funkcijas atlieka
gerai?