Tema: Re: Drėgmės surinkėjo paieška
Autorius: Laimis
Data: 2010-09-21 11:32:58
Flycat rašė:

> Visi pasiūlymai susivaro į tūkstančių eilės pinigų sumas. Bet, pagal
> tave, jei neinvestuosi nkLt, tai geriau sėdėti drėgmėje ir auginti
> pelėsius nei nusipirkti, kelis šimtus kainuojantį prietaisą ir pamėginti
> gyventi nors truputi komfortiškiau.

Tavo pusėje yra tiesos (laikini, „karšti“ sprendimai padeda), bet
suprask (aš pritariu Artūrui), kad nuspręsdamas nespręsti problemos iš
esmės lieki jai pasmerktas, o ilgalaikėje perspektyvoje dar turbūt ir
nuostoliams (o vieną dieną, labai tikėtina, vistiek sumanysi ją
išspręsti). Pradžioje vertėtų profesionaliai *išsiaiškinti*; tai nedaug
kainuotų. Stiprus rūsio užpylimas galėjo sąlygoti ar tik sutapti su tuo,
kad drėgmė sienomis kyla iš apačios ar skverbiasi iš kokio šaltinio.
Įvertink, kas labiau apsimoka -- pašalinti  drėgmės kaupimosi priežastis
galbūt ir už n kLt, ar per x metų sumokėti už tai daugiau pinigų
gyvenant savotiškame diskomforte.