Tema: Re: Drėgmės surinkėjo paieška
Autorius: Driven
Data: 2010-09-20 13:51:16
Dabar kai remontuojamas tai 70-90. Kartais randu langus aprasojusius.
Ijungus sildytuva vienam gale, o kitam langa pradarius, nukrenta iki 60, bet
ant rytojaus vel 80.
Kadangi dar butas neapgyvendintas, tai neaisku ar ten pastoviai bus ta
problema. Namas plytinis, sienos lygtais neslampa. Nesuprantu is kur ir kaip
ateina dregme.