Tema: Re: kariaujam toliau :)
Autorius: gyvenimas
Data: 2010-08-30 09:17:54
Ostapas wrote:
> Kas neprisimena - bandau tvertis tvorą. Babulka vis dar raunasi - nesutinka su ribom.
> Dar kartą atsivežiau matininką, mano stulpai stovi normaliai. Babulka pradeda pakuotis lagaminus ir keliaut šiaurės kryptim :)
> Babulka telefonu kažką bandė triochint, kad bet ką betonuodamas turiu laikytis nuo jos bent per pusmetrį :)
> Kadangi mano sklypas truputį aukščiau, o ir trinkeles norėsiu dėt su nuolydžiu į kelią... reiškia, reiks betonuot cokolį.
> Taigi, klausimas: kada tvoros pamatas laikomas pamatu, o kada atramine sienele?
Statydamas tvora ant skl. ribos (tvoros asis sutampa su skl. riba), turi
gauti kaimyno sutikima. Jei statai savo sklype (salia skl. ribos savo
sklype), tai tvoros aukstis, iskaitant cokoli, turi buti ne daugiau 1.8m
(kiaurumo nepamenu, bet lygtais iki 50%, gal 25%). Kokiu atstumu iki
skl. ribos turi buti tvora (kaip bobulka sako 0.5m) nera reglamentuota.
Taip ,kad drasiai darai savo sklype, kad tvoros pamatas kiestusi su
sklypo riba ir psio. Sekmes.