Tema: Re: kariaujam toliau :)
Autorius: Hanis
Data: 2010-08-27 22:25:15
babulkai demesio stoka, vaikai ja turbut uzmirso jei ju turejo apskritai,
nori pasirodyt svarbi, matyt kas tavo kieme daros be tvoros, pletkai-jos
gyvenimo dalis, tu nori atimt ar suvarzyt jos gyvenimo dali:D del to ir visi
piktumai:) Jei viskas tavarkoj su zemes ribomis tada px.Siaip ten buna
niuansu kad negali aklinai zudaryt, ar reikia palikt kazkoki tarpa, atseit
kad pavesio nedaryt kaimynui, nes ten paskui nebeauga niekas:D turejau
kazkur ten ta visa beletristika, nerandu ant smugio