Tema: Re: kariaujam toliau :)
Autorius: Ostapas
Data: 2010-08-27 18:04:34
Kažkaip man susidarė įspūdis, kad jai pilnatis prasidėjo ir ieško prie ko prisikabint... nes kai kurie jos pareiškimai nei į tvorą, nei į mietą...
anyway, nesinori daryt kažko nevisai legaliai, nes neaišku kada kokia inspekcija gali apsilankyt... nors inspekcijos kaip ir px, labiausiai būtų gaila griaut viską :(