Tema: Re: krosnnele ant mediniu grindu
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-28 08:06:57
Ant cemento drozliu plokstes nesilaiko priklijuotos plyteles. Siaip jau
reiketu klijuoti ant OSB plokstes. Arba galima tiesiai ant cementinio
pagrindo pries tai uzdejus reikiama kliju sluoksni (tinkama sildomoms
grindims) uzdeti, o paskui plyteles. Pas mane plyteles pobranges su
poliruotu pavirsiumi, kietumo klase 7. Labai gerai valant nes kartais ir
pelenu patenka. Tarp plyteliu ir kitos dangos dedasi plona aliuminio
detale - kampas parduodamas plytelius skyriuje.
Kitas variantas - viska dengti graziomis medinemis grindimis, na kad ir
parketu, o krosneles vietoje ant mediniu grindu uzdeti grudinto stiklo lapa.
Pats neesu mates bet zinantys sako, kad labai graziai atrodo. Tik stiklas
brangus bus.
Trecias variantas - metalo lakstas - labai jau standartiskai atrodys.
Svarbiausiai nesumazinti to ploto. Pagal reikalavimas ar ne puses metro
reikia is priekio. As dejau is visu pusiu po 1 metra, o is priekio pusantro
metro. Jei graziai parinksi kad ir plyteles - graziai atrodys. Butina
prisiminti, kad grindu danga aplink krosnele (net ir is sonu, is galo) virs
metro atstumu neblogai ikaista.
Sienos turi buti nudazytos karsciui atspariais dazais. Jei tai GKP - ji turi
buti karsciui atspari - ruzava. Kad neskilinetu krastai del karscio - siulau
platu dazoma tapeta is stiklo audinio krosneles vietoje.
Laimes, sekmes