Tema: Re: krosnnele ant mediniu grindu
Autorius: Sail
Data: 2010-08-20 10:12:34
Na kodel sveikas protas draudzia, kame problemos? Durnam reikia but, jei
atidarinesi pilnai uzkrauta degancia krosnele, kad zarijos verstusi lauk.
Nuo tokio ir padas neapsaugos.
Krosnele normali juk turi atitvara zariju, niekas niekada is ten nekrenta.

Jau 8 metai taip eksploatuojama ir nebuvo ne karto jokio potencialaus
pavojaus.