Tema: Re: krosnnele ant mediniu grindu
Autorius: Linelis
Data: 2010-08-20 10:44:14
nezinau, as taip nesiulyciau kitiems ......
jei tu nori taip ir daryk, nieks neuzdraus, bet kitiems tai jau nesiulyk

pas mane pirtyje pecius ant mediniu grindu, apatines dureles dazniausiai
buna uzdarytos
viskas butu kaip ir ok, bet yra momentai kai idedi spigliuoti, kuris
"saudo", momentai kai pakurimui reikia palikt praviras dureles ir taip pat
buna momentai kai pats salia nesedziu .....  rezultate turiu jau 3 taskus
ant grindlentes padegusius nuo zarijos, nors kiekviena kart kurenant supilu
vandeniu grindis
as irgi galiu rekt galima taip eksploatuot, jau 3 metai kaip neuzsidege bet
jau nusibodo, idejau ta plokste kuria siulo (cemento drozliu) ir ramu