Tema: Re: krosnnele ant mediniu grindu
Autorius: Vai
Data: 2010-08-21 10:48:51
Apskritai kodel butinai plokstes det?
Mes ta problema ishsprendem labai paprastai: liko sienu blokeliu, sumurijau
paaukstinima sonus apdejau klinkerio apdailos plytom, o pada tolygiai
isbetonavau, isklijavau graziom plytelem wa tau ir vieta paruosta!
Nes nuo tokiu krosneliu didele temp. matavau, kad siena isyla bent jau nuo
maniskes Jotul 200 laipsniuku