Tema: Re: pradedu kara :)
Autorius: Sharp
Data: 2010-08-19 14:53:57
o tai seniau gi reikedavo kad kaimynai pasirasytu tame sklypo ribu plane
kad sutinka su ribomis. dabar ka nereikia ? nu nepasirashys ji ant to
plano...
nors jei tame plane visi parashai jau yra buvusiu savininku tai naujo gal ir
nereik...

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
> Paimk iš matininko dokumentą, kur nubraižytos tos koordinatės (neatsimenu
> pavadinimo, lygtais ribų nužymėjiomo aktas vadinasi), vėliau tau jo
> vistiek reikės, ir toliau ramiai dirbk savo darbus. pas mane buvo ta pati
> situacija.
>
> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message

>>> iškelto (iškelta dar iki manęs) sklypo pas ją nebėgtų, o nutekėtų ant