Tema: Re: pradedu kara :)
Autorius: Arj
Data: 2010-08-17 10:12:40
pagal viska cia suprantu kad jau kadastrinia (aka geodeziniai) jau yra.
O jei jie yra - kordinates(taskus) pakeisti gali tik teismas.

Sitoj vietoj kaimyne gali tik:

a) Kviesti kita matininka kad nuzymetu teisingai (jei tavo matininkas nepazysta skaiciu ir kuola ikale ne ten kur
reikia, o ten kur tau patinka - saip praktikoj klaida ~10-15cm daznai pasitaiko)
b) duot i teisma kad pripazintu tavo kadastrinius matavimus negaliojanciais nes juose skaiciukai neatitinka realybes
c) nupjauti tavo stulpus, duoti tau i duda ir sudeginti tavo nama :)

O va jei nera kadastriniu (geodeziniu), tai cia kaimyne issipisineti gali jau dafiga, jei piktybiskai nenores
pasirasyti - bus galvos skausmo, bet issprendziamas dalykas.