Tema: Re: pradedu kara :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-17 09:31:45
Nu tai visiems geras nebusi. Pas mane ta pati problema. Atvaziavo
matininkai, panatavo, ismeige ribozenklius. Po statybu vel atvaziavo del
sventos ramybes isnaujo persimatavau. O kaimyne nusprende kad jai nepatinka
ir istrauke ta kuoliuka. Bet nesureiksminu - kaip zinodamas suvariau i ta
vieta koki pusantro metro ilgio armaturos gabalus. Rasiu bet kada tiksliai
ta taska, kai reiks ka daryt. Nepatiks - tegu paduoda I teisma.