Tema: Re: pradedu kara :)
Autorius: Liuc
Data: 2010-08-17 18:56:13
1 arba 3 variantas.
Turejau analogiska situacija. Atvaziavo matininkas, sukale kuolus,
kazkas kaimynui nepatiko, ant popieriaus, kad susipaizno su ribomis
nepasirase, nemotyvavo kodel. Popieriai nunesti i savivaldybe ar tai
seniunyja, viskas sutvarkyta ir sklypo ribos patvirtintos. kaimynas
nepasirases tryne rankas, kad mol bb tu be mano paraso priduosi.

Tiesiog jei tikrai viska gerai darai, daryk savo ir tiek. O sukt galva
apie kaimyna debila, kuriam kazkas nepatinka ne tavo reikalas. Ir
nepradekit cia aiskint, akd lietuviui kaimynas px, tiesiog tas kaimynas
nejaucia skirtumo ar tu atskiras zmogus su savo teisem, ar supistas
lietuvis, kalabntis ta pacia kalba, del to tau turi rupet kiekvienas
bobos padejavimas. Turi nusibaust, atsiklaupt ant keliu ir atgailauty,
kad esi tik susiktas buras ir tau paciam savo nuomone maziau svarbi nei
kaimyno.

Issiliejau, aciu palengvejo.:)