Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: linas
Data: 2010-05-05 10:20:33
gali buti problema iskast transeja lygiais krastais, bus akmenu, saknu, kurios isplatins pamata todel sueis bereikelingai daug betono, akmenis geriau deti ne tik apacioje, o ivibruoti i pati betona per visa pamato auksti (maziau betoino reikia). Seip jei rusio nebus visai gali nedet tos hidroizoliacijos, bet jei sumastysi det dek tokia: http://www.senukai.lt/statybos-ir-remonto-prekes/izoliacines-medziagos/hidroizoliacines-medziagos/hidroizoliacines-pleveles/hidroizoliacine-juosta-gutta-beta-20m2_4.html

o polistirola i ta dali pamata geriausia deti i viduri pamato, atitinkamai butina suarmuoti atskirtas pamato dalis. Pliusai: platesnis pamatas su tiek pat betono, polistirolas turi zymiai mazesni kontakta su dregme, neprieina prie polistirolo grauzikai, nereikia taikytis prie nelygaus transejos krasto. Minusai: sunkiau dirbti nes reikia pilant betona polistirola islaikyt centre, reikia daugiau armaturos, sunkiau ivibruoti akmenis nes dideli nebetelpa ...

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/