Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: AMB
Data: 2010-05-04 17:31:49
man taip gavosi kaip sakai, nelygiai pamatai pereina ties zeme. tiksliau, po
zeme netgi platesni pamatai negu virs zemes, nes placiau iskase. tai dabar
nelabai man iseis apsiltinti tuos pamatus, kogero siltinsiu tik iki zemes :(
25cm plociu jeigu kas manau nesamone, nes net neilipsi ten nuo dugno
priburusias zemes iskasti.