Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: Ginthus
Data: 2010-05-04 19:38:11
"Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message
news:hrpf64$jh9$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai formuojant pamata vienoj klojinio naudojant transejos siena , gaunamas
> nelygus pamatas, kuri veliau atsikasus tiesiog uztepti hidroilzoliacija ir
> "apdeti" polistirolu ?

Turejau omeny tokias technologijas:
 atsisiųsti .PDF
 atsisiųsti .PDF
O del "apdejimo" tai ka as zinau, jei sugebesi padaryt taip, kad laikytusi
ir nesuluztu pakol uzkasi, tai kodelgi ne... Bet tuomet kokia prasme taupyt
betonuojant, o po to kankintis siltinant? Tai gal iskart kaskit truputi
platesne transeja, dekit vienam sone polistirolo su plevele ir uzpilkit
betonu?

> kokio storio blokas ? jei ~30 tai pado taip pat reiktu , ar guldei viena ?
> Kiek girdejau kaina kyla , jei neturi bloku is pasalies, o perki naujus.

Dabar ismatavimu nebepamenu. Apatinej eilej dauguma buvo ant 10 cm storesni
uz virsutine eile. Pagal galimybes taip sakant.