Tema: Re: Kaip daryti pamata
Autorius: Donatas
Data: 2010-05-04 18:40:52

> siltinant po zeme net nebutina klijuot to polistirolo, galima nors ir
> horizontaliai guldyt. tik hidroizoliacija tuomet aktualesne pasidaro.

Tai formuojant pamata vienoj klojinio naudojant transejos siena , gaunamas
nelygus pamatas, kuri veliau atsikasus tiesiog uztepti hidroilzoliacija ir
"apdeti" polistirolu ?

> pagal kisene ir galimybes. kas moka pinigus, tas ir muzika uzsakineja. sau
> dejau blokinius.
kokio storio blokas ? jei ~30 tai pado taip pat reiktu , ar guldei viena ?
Kiek girdejau kaina kyla , jei neturi bloku is pasalies, o perki naujus.