Tema: Re: kokiu langu ieskote ir kada? ar vezti dar shiltesnius langus?
Autorius: alfasz
Data: 2009-03-04 11:06:03
Esant lauko oro temperatūrai –10° C (minus dešimt laipsnių) prie 100%
santykinio drėgnumo maksimalus galimas vandens kiekis -2,14gr/m3, o prie
+20° C temperatūros jau siekia iki 17,3g./m3.
Esant padidintam oro santykiniam drėgnumui kondensatas (vanduo) pirmiausia
pasirodys ant lango rėmo prie palangės, todėl kad palangė trukdo ten patekti
šiltam oro srautui nuo radiatoriaus ir lango rėmas toje vietoje bus
šalčiausias. Tai pirmas požymis, kad reikia vėdintis ar/ir šildyti patalpą
intensyviau.