Tema: Re: kokiu langu ieskote ir kada? ar vezti dar shiltesnius langus?
Autorius: alfasz
Data: 2009-03-04 10:42:25
O kiek man zinoma ima pelyti tada, kai kambario temepratura viduje yra zemes
nei 15 laipsniu...

Kas sake kad ten kur dirbu - nededame tokiu stiklo paketu?

Pats sugalvojai?

Tik ne i visus profilius galima juos ideti del stiklajuosciu.

Pvz i Veka gali ideti 3 stiklu paketa po 15mm, i kitus gali ideti 3 stiklu
paketa su 12 ir 18mm oro tarpais. Tai nuo profilio priklauso dar.

O kad nerasotu, tai turi buti ir stiklo paketas geras, ir vedinimas ne
paskutineje vietoje..